Modus operandi

Hoe gaan we te werk: wat is jouw verhaal en wie is je doelgroep?

Onze werkwijze, Modus Operandi

Stel dat je de beslissing genomen heb om WebXclusive Web Agency te contacteren
en een afspraak te maken. Dan komen we, indien mogelijk en gewenst, in je bedrijf langs om direct voeling te krijgen met de zaak.

Het eerste wat we doen is rond de tafel gaan zitten om te bepalen waar je momenteel staat in de digitale wereld. 

Misschien sta je nog nergens, maar dat geeft niet.

Het is belangrijk om een goed beeld te krijgen van de huidige situatie en de verwachtingen. 

Digitale tools, apps, een website, social media enz… hebben enkel zin als ze op een zinvolle manier en in het kader van allesomvattende strategie ingezet worden.

 

In een gesprek waar jij je verhaal kan doen, luisteren wij en stellen we een aantal gerichte vragen waarin we peilen naar jouw uniekheid en doelgroepen. 

Op basis van dit gesprek stellen wij een aantal oplossingen op maat voor en maken we een vrijblijvende offerte op.

Na de eventuele goedkeuring van de offerte ondernemen we verdere stappen en gaan we dieper graven om je online strategie op te stellen en uit te werken.

Teamwork

Benieuwd wie de mensen achter WebXclusive web agency zijn?

Overtuigd?

of misschien nog extra vragen?