skip to Main Content

Geef je bedrijf een boost met een nieuwsbrief

Een nieuwsbrief blijft nog steeds 1 van de meest doeltreffende marketingacties.

Dit is dankzij de laagdrempeligheid en de goedkope kostprijs ervan. Vooraleer je van start gaat kan je best enkele puntjes op een rij zetten voor jezelf.

Zo is het belangrijk om te weten welk doelpubliek je wilt aanschrijven. De onderwerpen waar je over wilt schrijven, kan je best op voorhand vastleggen en meedelen aan de ontvangers.

De timing en hoeveelheid nieuwsbrieven per jaar is heel belangrijk. Algemeen aangenomen is dat het het effici├źntste is om 1 nieuwsbrief per maand te versturen.

Als laatste belangrijke vraag, dien je jezelf te vragen wat je met de nieuwsbrief wilt bereiken. Wil je acties delen met klanten, nieuwe producten voorstellen, of enkel info verschaffen vanuit jouw sector?

De eerste nieuwsbrief is heel belangrijk.

Je kan je bedrijf best even voorstellen in de eerste nieuwsbrief, en meedelen wat de ontvanger in de toekomst zal hebben aan de nieuwsbrief. Niet onbelangrijk is ook het ontwerp, de lay-out van de nieuwsbrief. WebXclusive helpt je daar graag mee verder.

Ondanks de GDPR-wetgeving kan je de eerste nieuwsbrief naar al jouw klanten sturen met een duidelijke uitschrijfknop. Mailchimp is een heel handige tool om de emailadressen te beheren en de nieuwsbrief op te volgen.

WebXclusive kan jou helpen met je nieuwsbrief >
Back To Top